Τρίτη, 13 Ιουλίου 2010

Η περίεργη στρατηγική της Apple: Αρνηθείτε τα πάντα, διαγράψτε τα αρνητικά σχόλια

Η Apple έχει τον τελευταίο καιρό επιδείξει μια πολύ ιδιόμορφη στρατηγική επικοινωνίας. Με ιγα λόγια δεν φταίει για τίποτα αλλά για όλα τα προβλήματα φταίνε συνήθως ο χρήστης, ο αλγόριθμος και οτιδήποτε άλλο. Καμμιά φορά δεν αρκεί αυτό οπότε .. απλά διαγράφει σχόλια χρηστών στα διάφορα forum.

Άρθρα που περιγράφανε την άρνηση της Consumer Reports να προτείνει το iPhone 4 απλά διαγράφηκαν μαζικά από όλα τα forum όπου η Apple έχει κάποια δύναμη. Το ίδιο συνέβη και με το πρόβλημα στους αισθητήρες προσέγγισης που έχει η συσκευή.

Το πρόβλημα με το σήμα λήψης της συσκευής και τισ διακοπέσ στις συνομιλίες απλά ήταν θέμα λογισμικού και συμπτωματικά εμφανίστηκε.

Ισως αν η Apple αφιέρωνε τον ίδιο χρόνο που αφιερώνει στο να "διαχειρίζεται" όλα τα αρνητικά σχόλια στο να διορθώνει τα πρόβλήματα, τότε να είχαμε ένα πολύ καλυτερο προϊόν.