
Όπως έδειξε η έρευνα της Νewtork Box λοιπόν η ιστοσελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις από επαγγελματικούς χώρους είναι το Facebook με ένα ποσοστό 7.2%. Στην Δεύτερη θέση κατατάσσεται η ιστοσελίδα της Google με 3.9% και η υπηρεσία Yimg του Yahoo me 2.9%.
Τα παραπάνω ποσοστά αφορούν τον αριθμό των επισκέψεων σε διάφορες ιστοσελίδες. Σε μετρήσεις που δείχνουν το μέγεθος χρήσης σε διάφορες ιστοσελίδες (όγκος χρήσης) προηγείται (όπως ίσως είναι φυσικό) το Youtube με 10.2% ενώ ακολουθούν το Facebook με 5% και το Windows Update με 3.2%.
Η διαπίστωση πως τουλάχιστον το 15% της χρήσης που γίνεται από τις εταιρείες προφανώς δεν αφορούν δραστηριότητες που συνεισφέρουν στην αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία είναι εντυπωσιακή.
Τα αποτελέσματα βασίστηκαν σε 14 δισεκατομμύρια επισκέψεισ σε ιστοσελίδες από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο του 2010 και αφορούσαν 225.000 gigabyte όγκου χρήσης