Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2010

Το twitter στην υπηρεσία των πελατών της αεροπορικής εταιρείας Delta


Η Delta Airlines Inc. έχει πρόσφατα υιοθετήσει την υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Twitter για να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών της. Έχει δημιουργήσει μια ομάδα ανθρώπων που έχουν ως αντικείμενο εργασίας την επίλυση προβλημάτων που δηλώνουν οι πελάτες της μέσω του Twitter.

Η Delta έχει έναν λογαριασμό στο Twitter, τον @DeltaAssist, όπου οι πελάτες της μπορούν να απευθύνονται για όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν και που αφορούν την εταιρεία. Με τον τρόπο αυτόν λέει η Susan Elliot, εκπρόσωπος της εταιρείας, προσπαθούν να επιλύουν προβλήματα νωρίς, πριν αυτά μεγεθυνθούν.

Η φιλοσοφία είναι πως δεν χρειάζεται να περιμένει ο πελάτης σε κάποια ουρά για να λυθεί ένα πρόβλημά του. Θα μπορούσε να επικοινωνεί με όποιον τρόπο επιθυμεί, email, τηλέφωνο και τώρα και με το Twitter.