Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Η Foursquare σε διαπραγματεύσεις με την Google και την Microsoft

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Foursquare, Denis Crowley, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με όλους τους μεγάλους παίκτες του διαδικτύου, μεταξύ των οποίων είναι η Google και η Microsoft. Όπως είπε, η υπηρεσία geo-location (γεωγραφικού προσδιορισμού) έχει προκαλέσει το μεγάλο ενδιαφέρον της Microsoft, της Google και της Yahoo.

Η Foursquare είναι μια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους χρήστες της να εισάγει τοποθεσίες στις οποίες βρίσκονται και να κερδίζουν πόντους. Έχει δηλαδή τεράστια πληροφορία σχετικά με τις τοποθεσίες τις οποίες έχει την τάση να επισκέπτεται ο κόσμος. Έχει "που" και όχι το "τι". Συμπληρώνει δηλαδή τις μηχανές αναζήτησηςι οποίες γνωρίζουν το "τι".

Για παράδειγμα το Twitter βοήθησε τις μηχανές αναζήτησης και τον κόσμο να γνωρίζουν το "τι" συζητάει ο κόσμος. Η Foursquare θα τους μάθει το "που" πηγαινει ο κόσμος.

Η Foursquare ανακοίνωσε πως μέχρι και ένα εκατομμύριο τοποθεσίες εισάγινται στο σύστημα κάθε μέρα. Είναι προφανής η αξία που έχει αυτή η πληροφορία για τους κολοσσούς των μηχανών αναζήτησης.