Μετά από κάποια χρόνια ραγδαίας αύξησης στις πωλήσεις μεμονωμένων τραγουδιών στο διαδίκτυο φαίνεται πως η αγορά έχει σταθεροποιηθεί, τουλάχιστον στις ΗΠΑ. Η εταιρεία Nielsen Music σε έρευνα που έκανε διαπίστωσε πως το 2010 οι πωλήσεις έμειναν αμετάβλητες σε σχέση με το 2008 οπού είχε παρουσιαστεί μια αύξηση κατά 13% και το 2009 κατά 28%.
Οι μεγάλες εταιρείες παραγωγής μουσικής όπως η Vivendi Universal Music και η EMI έχουν επενδύσει πολλά στις διαδικτυακές πωλήσεις ώστε να καταπολεμήσουν την πειρατεία αλλά και γενικότερα την μείωση στις πωλήσεις των CD.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Nielsen Music, Jean Littolff, λέει πως είναι πιθανό ο λόγος που δεν αυξάνονται οι πωλήσεις μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών για τα νέα προϊόντα στον χώρο της μουσικής και την ποιότητά τους όπως επίσης στην σύγχυση που έχει δημιουργηθεί στους καταναλωτές από τους πολλούς τρόπους αγοράς μουσικής.
Η μεγαλύτερη προσφορά διαδικτυακής μουσικής υπάρχει κυρίως σε ηλεκτρονικά καταστήματα όπως το iTunes της Apples αν και έχουν αρχίσει να εμφανίζονται πολλές συνδρομητικές υπηρεσίες streaming οι οποίες προσπαθούν να λάβουν και αυτές μέρος της αγοράς.
Πάντως το YouTube συνεχίζει να έχει άνοδο στην χρήση του όπως επίσης και υπηρεσίες streaming μουσικής για κινητά τηλέφωνα.